گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ

معرفی جدیدترین و بهترین لپ تاپ ها و تبلت های بازار

گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ

۱۱۰ بازديد

گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ
سامسونگ تصمیم دارد که همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 از نسل جدید تبلت‌های پرچمدار خود، یعنی سری Galaxy Tab S8 هم رونمایی کند. ظاهرا این خانواده شامل سه عضو گلکسی تب S8، S8+ و S8 اولترا خواهد بود. OnLeaks یکی از افشاگران معروف توئیتر به تازگی تصاویری از نسخه استاندارد این تبلت‌ها را منتشر کرده بود، او امروز با تصاویر جدیدتر از گلکسی تب S8 اولترا بازگشته است.

تصاویر تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ

Galaxy Tab S8 Ultra از نظر طراحی شبیه به نسخه استاندارد است. خطوط آنتن در قاب پشتی آن قرار گرفته‌اند و دوربین‌های دوگانه در قسمت بالا سمت چپ این قاب. کمی پایین‌تر نوار مغناطیسی قرار دارد که محل قرارگیری S Pen است. لوگوی سامسونگ هم در راستای همین نوار حک شده است.

کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا در لبه سمت راست جای گرفته‌اند. پورت USB-C و دو بلندگو در لبه پایینی قرار دارند و دو بلندگوی دیگر در لبه بالایی تعبیه شده‌اند. متأسفانه به نظر می‎رسد که جک 3.5 میلیمتری هدفون در این تبلت جایی ندارد.

زمانیکه به سمت جلو نمایشگر این تبلت نگاه می‌کنیم، همه چیز جذابتر است. در مقایسه با نسل قبل و حتی در مقایسه با نسخه استاندارد Tab S8، حاشیه‌های باریکتر شده‌اند. اما مانند مک بوک پروهای اپل این نمایشگر حالا مجهز به ناچی شده که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

 

از آنجاییکه Galaxy Tab S8 Ultra تنها یک دوربین در قسمت جلو دارد، سامسونگ می‌توانست از حفره یا ناچ قطره‌ای برای آن استفاده کند. با این حال، OnLeaks گفته است که این تصاویر رندر شده 100 درصد نهایی نیستند و ممکن است طرح نهایی کمی متفاوت از آن باشد.


مشخصات احتمالی Galaxy Tab S8 Ultra

 

گلکسی تب S8 اولترا دارای ابعاد 325.8×207.9×5.4 میلیمتر بوده و نمایشگر آن قطر 14.9 اینجی خواهد داشت. در شایعات پیشین ادعا شده بود که رزولوشن پنل OLED این نمایشگر 2960×1848 خواهد بود و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه خواهد داد. همچنین شایعه شده که این تبلت با تراشه اسنپدارگون 898 که هنوز رونمایی نشده، معرفی خواهد شد و در دو نسخه 8/128 گیگابایت و 12/512 گیگابایت راهی بازار می‌شود.

دوربین‌های دوگانه این تبلت هم براساس شایعه مجهز به سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی است. همچنین پیش‌تر گفته شده بود که دوربین‌های سلفی آن نیز 8 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود، اما آنچه که در تصاویر مشخص است S8 Ultra تنها یک دوربین سلفی خواهد داشت. بنابراین کماکان باید تا زمان رونمایی رسمی از این محصول برای تأیید این مشخصات منتظر بمانیم.

ظاهراً سامسونگ برای این دستگاه یک باتری غول پیکر 12000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر 45 وات در نظر خواهد گرفت. اما به احتمال زیاد این شارژر هم در بسته‌بندی تبلت جایی نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.